Separate names with a comma.
First, BDO Remastered, free T7 gift for all active players. It was still very complicated to sell a T7 last week, except in imperial delivery...
D'après ce qu'on voit en Corée, la plupart des quantités/taux de drop seront modifiés, reste à savoir si les rubans/médailles/insignes seront...
Faut se manifester ici pour avoir une chance d'être entendu.
J'ai fini le 1er sceau avant d'y retourner, après une petite dizaine d'heures, 0 pièce sur 8... Tss.
Le guide est désormais complet.
Guide de l'essence de la Terre pas encore publié, mais puisqu'il est fait : https://black-desert.fr/guide/guide-de-lessence-de-la-terre Il manque...
Les 4 premiers guides sont disponibles en français sur BDO France. Je vais commencer celui de la Terre demain si tout va bien, pas sûr d'aller...
Bigger issue for me is not "hard", some people got all 8 items in 3-4 hours of grind, or less time : that's not hard, just carried by RNG. In my...
@CM Kabz
Merci pour la précision ! :)
@CM Kabz Les indices en anglais pour l'Essence du métal : Naga cave, floating footholds, miscellaneous objects in the sea, the invisible,...
De ce que je vois des gens du Discord, la moyenne doit tourner à + de 10h de farm pour avoir les 4 items, c'est un peu beaucoup... :d
Pour l'essence du métal, il n'y a rien de plus à dire pour le moment, tout est supposition, y compris la 5ème tour, puisque personne n'a trouvé...
Interresting, but works only in english, which is kind of... dunno why.
Did everything with my Kuno. Also have Essence quest on my Lahn, did the 5th tower easily with her, and I got the piece for the quest.
That platforms game is really a bad thing, just wasted 2 hours of my life and still not able to reach the 5th tower... Didn't rage that much from...
For regions where only 2 slots are available, you should do a Ticket.
Nope, wasted ~200 durability on my axe at master 3.
Just saw a notification, someone EU finished Essence of Forest
Guide de l'Essence de la Forêt : https://twitter.com/Setyll/status/1012960905255178241